czwartek, 1 stycznia 2015

2014/2015

Witam:)
Mamy już 2015 rok! Tak szybko to leci.
Wczoraj SYLWESTER spędziłam ze znajomymi. Nie powiem bo było idealnie. Uwielbiam spędzać czas z ludźmi z którymi się dogaduję. Mam nadzieję, że NOWY ROK będzie lepszy od poprzedniego.
Jednak w 2014 roku wszystko obróciło się do góry nogami. WSZYSTKO!
Zmieniło się całe moje nastawienie do bliskich i znajomych. Ten rok był jak jakieś poplątane słuchawki, które rozplątasz, posłuchasz, odłożysz je do torby, a potem one nadal są zaplątane.
Było dużo upadków, które mnie czegoś nauczyły. Byli też ludzie, przez których dużo wypłakałam, albo śmiałam się jak opętana. Wiem, że będzie mi brakowało tego roku, bo to w nim poznałam osobę, którą pokochałam.
W kwietniu wszystko się zaczęło. Pojawiła się w moim życiu osoba, której zawdzięczam bardzo dużo.
To przez jego osobę doznałam prawdziwego szczęścia. Wiem, ze przy nim jestem bezpieczna.
Pamiętam z nim każdy dzień, noc... Pamiętam wszystko.
Uwielbiam jak mnie przytula, daje buziaki w czółko. On cały jest definicją mojego szczęścia.
Dziękuję mu za to, że był jest i mam nadzieje, że będzie już na zawsze.
Oddałabym za niego wszystko, tylko po to, żeby był szczęśliwy.
Uwielbiałam się obok niego budzić, przytulać. Najbardziej uwielbiałam widok jak mi zasypia. Jak śpi. Wtedy się do niego przytulałam i miałam swój calutki świat w rączkach.
Najcudowniejsze 9 miesięcy w moim życiu. Mimo jak nawet coś ma się zepsuć, to wiem, że zawsze będzie najważniejszą osobą i nic tego nie zmieni:)
Chciałabym, żeby osoby na których mi zależy najbardziej, miały jak najlepiej.
Daria.. Tak to właśnie ona cały czas ratowała mi dupę jak coś głupiego zrobiłam. To ona okłamywała wszystkich, że śpię u niej gdy wtedy spałam u niego. To ona cały czas we mnie wierzy i próbuję pocieszyć.
Dziękuję jej za wspaniałe 3 lata przyjaźni. Gdyby nie ona, nie mam pojęcia gdzie bym teraz była i co robiła.
Kocham ją calutkim serduszkiem!
Dzięki za wspaniały 2014 rok. Wiadomo nie zawsze było pięknie, ale gdy byłam przy nim to wszystko stawało się piękniejsze:)

Życzę wszystkim wszystkiego czego sobie zapragną, miłości, zdrowia, pieniędzy i osoby na którą zawsze można liczyć:)  (Kiedy wracasz po nocce skacowana jak świnia a ona o 7 rano czeka na Ciebie w drzwiach ze szklanką wody <3)

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO MISIE:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz